keskiviikko 12. elokuuta 2009

Me <3

Jos nyt aloittaisin tämän häähömpötyksen vaikka kertomalla ihan ensimmäisenä jotakin meistä.

Me olemme siis Mulperiina ja Mulperi. Jenny ja Antti toisinsanoen.
Minä olen 26v. ja olen napannut itselleni nuoren miehen, sillä Antti on toistaiseksi 23v. Ikäeroa meillä on 2 vuotta, 5 kuukautta ja 3 päivää. :D

Asumme Heinolassa koiran, kolmen kissan ja akvaarion kanssa.
Aloimme seurustella 1.6.2007 ja kihloihin menimme 14.9.2008. Kosinta tapahtui Tukholmassa ja koska hääbloggariksi aloin, vastaukseni oli siis myöntävä. :)
Kihlajaiskuva kertiskameralla :D

Häiden suunnittelu alkoi periaatteessa heti kihlautumisen jälkeen pikkuhiljaa. Tai aluksi minulla oli kauhea vauhti päällä, että nyt heti kaikki valmiiksi samantien! :D Jossain vaiheessa se pahin hysteria laantui ja aloin ottaa asioita vähän rennommin.
Nyt kuitenkin häihin on enää alle 6kk, joten nyt ei ole aikaa enää rentoilla. Tekemistä meinaan riittää...

Laitanpa tähän vielä tälläisen netistä poimitun kyselyn, jota nyt hieman karsin, koska osa asioista tuli ilmi jo tuossa ylempänä.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Noin 1,5 vuotta.

Kuka pyysi ketä ulos?
Ei kumpikaan. Asiat tapahtuivat aikalailla omalla painollaan.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Jaa.. Vaikea sanoa. Ei kai mikään ole vaikeaa yhdessä.

Kävittekö samaa koulua?
Yläasteella olimme samaan aikaan, muttei kyllä tiedetty toisiamme.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Olemmehan me.

Kumpi on älykkäämpi?
Riippuu asiasta, mutta jos toinen pitää sanoa niin Antti.

Kumpi on herkempi?
Aika tasoissa ollaan tässä.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Delissä paninilla.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Tukholma.

Kummalla on pahempi temperamentti?
Mulla taitaa löytyä.

Kumpi laittaa ruoan?
Molemmat aika tasapuolisesti. Usein kokkaamme yhdessä.

Kumpi on sosiaalisempi?
Minä.

Kumpi on siisteysintoilija?
Ei kai kumpikaan. Tai no, minä naputan leivänmuruista, että minä siis varmaan.

Kumpi on itsepäisempi?
Minä.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Antti!

Kumpi herää aikaisemmin?
Antti. Tai riippuu tietysti missä vuorossa hän on.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Rantapuistossa. Tai ei ne mitkään varsinaiset treffit kyllä olleet.

Kummalla on suurempi perhe?
Antilla.

Saatko usein kukkia?
En, mutta en niistä niin välitäkään.

Kumpi on mustasukkaisempi?
Molemmilla on monta paria mustia sukkia. No ei, en osaa kyllä sanoa.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Mikä lasketaan vakavaksi? Yhteen muutimme virallisesti 10kk seurustelun jälkeen ja kihloihin menimme 1 vuoden ja 3kk seurustelun jälkeen.

Kumpi syö enemmän?
Antti.

Kumpi pesee pyykit?
Kumpikin.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Antti.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Ei ole ajokorttia kummallakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!