keskiviikko 12. elokuuta 2009

Häälehti

Olin aivan innoissani talvella kun lueskelin netistä kaikkea mahdollista ja mahdotonta häihin liittyvää ja törmäsin käsitteeseen häälehti.
En ollut koskaan ennen kuullut moisesta ja olin ideasta aivan myyty, sellainenhan on saatava!

Koska koko häälehti on minulle aivan uusi tuttavuus, en sinänsä tiedä yhtään, että millainen sen "tulisi" olla. Internetin ihmeellisestä maailmasta olen kyllä lukenut ja ymmärtänyt, että se voi olla ihan millainen tahansa.
Se voi olla mustavalkoisena tulostetusta neljän paperin infoläpyskästä aina ihan oikeassa painossa teetettyyn lehteen.

Meidän budjettiin ei kuitenkaan mahdu mikään valmiina teetetty, (ja sitäpaitsi itse tekeminen on kivaa, kun minä tälläinen askartelijapaskartelija vähän olen.) vaan budjettimme on enemmänkin tätä tulostinmusteet+paperit+niitit osastoa. :D

Mutta tämän postauksen ideana oli nyt listata asioita, joita olen lehteen laittamassa. Ei ole missään sivujärjestyksessä, vaan ihan sikinsokin.
  • Menu
  • Ohjelma
  • Vieraslista(?)
  • Runoja
  • Tehtäviä
  • Suhteen alku
  • Kihlautuminen
  • Sarjakuvia
  • Hääparin esittely
  • Häiden muiden tärkeiden henkilöiden esittely
  • Hääpaikan esittely
  • Häiden suunnittelusta
  • Häävisa
  • Hauskoja juttuja häistä
  • Häähoroskoopit
  • Soittolistat
  • ym. kirjoituksia ja juttuja
Jos jollakulla on hyviä ideoita (voiko tästä listasta vielä puuttua jotain... :D), niin kertokaa toki! Vaikka paksuhko lehtihän siitä tulee jo näilläkin eväillä... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!