torstai 7. tammikuuta 2010

Viitta

Itsellenikin olen saanut jotain hieman tehtyä, eli viitta on tullut melkein valmiiksi.Viitasta ei puutu muuta kuin koristehakanen tuosta edestä, jolla viitan saa kiinni. Hakasen olisin oikein mielelläni siihen jo ommellut, mutta Heinolan kangaskaupasta ei löytynyt kuin pronssin värisiä hakasia ja minä haluan hopeisen. -.- No, lauantaina menemme Lahteen, niin eiköhän sieltä minulle hakanen löydy.

Kankaat ovat jo aiemmin esittelemäni toppakangas ja vuorikangas.
Mitä olen tässä kotona viittaa sovitellut, niin voin kyllä sanoa sen olevan lämmin! Toivottavasti on myös tarpeeksi lämmin, kun puvussani on kuitenkin vajaamittaiset hihat ja kun on aikamoisia pakkasia lupailtu.. :o

Pukuakin olen muuten käynyt sovittamassa uudestaankin, mutta en ole siitä viitsinyt/muistanut raportoida. Kuvia ei otettu ollenkaan, sillä puku ei niin paljoa muutoksia ollut kokenut. Ensi sovituksessa puku tulee jo olemaan paljon valmiimpi ja alushame tulee myös olemaan lopullisessa muodossaan. Sen helmaan lisätään tylliä, ettei puvun helma mene noin linttaan kuin noissa 1. sovituksen kuvissa. Siitä sitten varmaan kuviakin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!