sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Polttarit

Eilen koitti sitten tämä suuri päivä, eli polttarini.

Olin toissa iltana miettinyt, että entäs jos ne onkin huomenna, mutta jotenkin uskoin vakaasti, että ne olisivat vasta ensi viikonloppuna. No, taitaa olla sanomattakin selvää että väärässä olin. :)

Summeri soi aamulla noin kello 11 ja Antti tokaisi vain unisena, että meneppäs avaamaan. Summeri alkoi soida niin vaativasti, etten saanut muuta sanotuksi Antille, kuin että "älä vaan sano että...." :D
Ja kyllä, sieltä saapui 7 tyttöä minua hakemaan. :) Vain 3 ei päässyt tulemaan, josta olen oikein tyytyväinen.
Heillä oli mukanaan aamupalatarpeita ja syötiin yhdessä aamupalaa ja juotiin kuoharia. Seuraavaksi minut puettiin pissisprinsessaksi. :'DD Päälleni sain valkoiset sukkahousut, pinkin tyllihameen, vaaleanpunaiset säärystimet, vaaleanpunaisen pitkähihaisen paidan ja vaaleanpunaisen lyhyt hihaisen sen päälle, jossa luki Vähäks oon ihana. Hiukset laitettiin pinkeillä pompuloilla saparoille, koristeltiin parilla pinkillä Hello kitty pinnillä ja koko komeuden kruunasi kruunu. Kaikilla muillakin tytöillä oli kruunut, mutta omani oli kaikista suurin! :D Ei ole vielä meikkiä naamassa ja muutenkin olen
ihan pöllähtäneen näköinen kun olen vasta heräillyt. :)

Lisäksi meikkasin pinkillä luomivärillä, sain pinkit korvarenkaat ja pinkkiä kynsilakkaakin tytöt olivat minua varten hankkineet.
Sitten sainkin lapun, jossa kerrottiin mitä pitää pakata mukaan. Kaikkea en edes omistanut ja suurin osa tavaroista oli muutenkin hämäystä, eli eipä niitä vispilöitä ja joulukuusenpalloja mihinkään tarvinut. :'D
Sitten sain silmilleni lapun, joka niinikään oli vaaleanpunainen ja minut talutettiin autoon. Kun auto pysähtyi, minun käskettiin ottaa kengät pois ja jalkaani laitettiin jotain muuta. Pääsin autosta ulos niin side silmiltäni otettiin pois ja huomasin jaloissani olevan monot. :D Olimme rannassa ja minun tuli hiihtää. Lisäksi minulle esiteltiin myyntiartikkelini, eli piparit, jotka oli koristeltu kirkkoveneillä, tisseillä ja kikkeleillä ja tikkarit.
Hiihdin rantapuistoon ja sain seuraavan tehtävälapun, joka kehoitti minua menemään ruokkimaan kaloja. Tavaralista lapussa oli meinaan käsketty pakkaamaan myös kalanruoka mukaan. Ei tainnut olla akvaariokalojen pöperöt ihan lohien ja muiden kotimaisten kalojen makuun, kun ei kukaan näyttänyt tulevan syömään...
Jatkoin hiihtoa rantapuistossa ja seuraava tehtävälappu kehoitti minua muotoilemaan lumesta Antin parhaan osan.... :DHiihto jatkui tämän jälkeen keskustaan, jossa ihmiset tuijottivat aika kovasti. Seuraava tehtäväni oli tanssia torin laidalla Lissujen Pissikset biisin tahtiin. Tämän jälkeen sain jo hieman kokeilla piparin myyntitaitojani.Sitten pääsin taas auton kyytiin silmät sidottuina ja matkamme suuntasi Lahteen energiahallille harrastamaan megazonea, eli lasersotaa. Oli ihan sairaan hauskaa!! Tosin jäin toiseksi viimeiseksi, mutta eipä tuo mitään haitannut! :)
Sotimisen jälkeen menimme syömään Santa fehen.
Lahdessa myin taas piparia ja yhdellä pojalla ei ollut rahaa, niin hän maksoi piparistaan serenadilla ja voi kun oli liikuttavaa! :D
Tulimme takaisin Heinolaan ja menimme bar Bulmeriin, jossa minun tuli kirjoittaa Antista runo, joka tuli sisältää sanat, jotka minulle annettiin. Ei ollut muuten kovinkaan helppoa!
Tytöt olivat vuokranneet Bulmerista saunakabinetin, jossa saunoimme, joimme ja söimme.
Saunassa toteutettiin myös morsiussaunaperinteitä. Hiuksiini rikottiin ja hierottiin kananmuna, selkäni hierottiin suolalla vanhan suolan janoa estämään, istuin havunoksilla ja ruusunlehdillä ja tytöt lukivat minulle myös kaksi loitsua takaamaan lemmen leiskuntaa. :)

Morsiamen lempi.

Minäpä taitan taika-vastan,
Lempi vastan liekautan.
Justiinsa Juhannus-yönä,
Pienen Pietarin keralla.
Nouse, lempi, liehumaan,
Kunnii, kupahumaan.
Yli kuuen kirkkokunnan,
Yli kappelin kaheksan.
Nouse nokko, seiso seipo,
Mamman makkara ylene.
Ilman nuorin nostamata,
Terva köysin tempomata.

(nokko ja seipo = penis) :D


Lemmen nostoja.

Nouse, lempi, liehumaan,
kunnivo, kuulumaan
tämän lapsen lantehilla,
tämän piian p-n päällä,
tämän peiposen perillä,
tämän allin assuntaa,
tämän linnun liikuntaa!
Kun on saunan lämpimät mänöö,
sinne on minun lempen mänköön;
kuin on tämän saunan uuni ärisöö,
niin on minun lempen ärisköön!

(p-n = pillun) :D

Saunomisen jälkeen sain vähän uutta vaatetta, eli pinkit sukkahousut ja pinkin biletopin. lähdimme baariin, jossa sitten bailailtiin aina sinne pilkkuun asti, jonka jälkeen minä lähdin vielä yhdelle polttariporukan jäsenelle jatkoille. Kotiin pääsin tänään tuossa kolmen jälkeen. :)

Oli aivan huippu päivä ja ilta!!! Kiitos kaasolle ja muille tytöille tuhannesti!! <3 size="2">Ps. jos tätä lukee joku, joka järjestää polttareita, tai on muuten osallistumassa moisiin, olisi sellainen vinkki, että älkää hyvät ihmiset alkako setvimään raha-asioita polttarisankarin kuullen!!! Tulee moisesta melkoisen paha mieli! :/

8 kommenttia:

  1. Kuulosti hauskalta päivältä! Ja tosiaan, raha-asiat eivät juhlakalulle kuulu. Kuvia odotellessa:)

    VastaaPoista
  2. Vau, miten hauskalta kuulosti!! Ja hienoa, että yllätys oli saatu salattua loppuun saakka!

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä nää polttarit taas kuulosti suoraan sanottuna mauttomilta, just sellaisilta mitä en itselleni ainakaan haluiaisi. Jokaisella on onneksi makunsa ja pääasia että juhlittava itse viihtyy.

    VastaaPoista
  4. No, jokaisella tosiaan mieltymyksensä. Itselläni ei ollut sen kummemmin mitään toiveita, kuin että en halua mitään nolaus/nöyryytys polttareita ja se toteutui. Ja oikein tyytyväinen olin järjestelyihin ja aktiviteetteihin. :)

    Ihan mielenkiintoista olisi tietää, mikä näissä polttareissa mielestäsi oli mautonta? Ja millaiset sitten itsellesi haluaisit? :)

    VastaaPoista
  5. mauton porukka tarvii mauttomat polttarit. Ei pidä olla liia kuivapimppi, niiii Ü

    VastaaPoista
  6. :'DD Miten voinkin jo kuvitella kuka tämä viimeisin anonyymi on.... :D

    VastaaPoista
  7. kuulosti tosi hauskalta päivältä! Ihana oli lukea jonkun polttareista kun omiani odotan ensi kuuksi ;D

    VastaaPoista
  8. Hauska päivä se olikin! :)
    Ja jännittävää odotusta toivotan!! :D

    VastaaPoista

Kiitos!