tiistai 2. helmikuuta 2010

THE The kynnet

No niin, nyt on monien vaiheiden ja vaihtoehtojen jälkeen päätetty (tai siis minä olen päättänyt) kynsieni lopullisen tulevan värin.

Koelakkauksen suoritin, mutta jätin nimettömästä mustan timangin pois A) sen takia, että olen sitä jo kokeillut ja tiedän miltä se tulee näyttämään ja B) nimettömäni kynsi meni ja katkesi uutenavuotena, joten ei ole paljon pinta-alaa johon liimailla. :(

Tässä kuitenkin lopullinen väri.
Alla violetti lakka, jonka päällä vaaleanpunainen helmiäislakka ja kärjet vielä lakattu hopealla.

Ja tosiaan tuo onneton nysä nimetön. :'( Hätävaraksi ostin tekokynnet, joilla paikkaan aukkoja kauniissa rivistössä, eli näillä näkymin "tekarit" tulee vasempaan nimettömään ja molempiin etusormiin, joista yllätys yllätys on kynnet lohkeilleet lyhyiksi kaikenmaailman askartelujen takia. :)
Tässä kuvassa alla puvussani olevaa violettia satiinia, eli ihan hyvin sointuu sen kanssa yhteen. Itseasiassa vielä paremmin luonnossa.
Tässä vielä timangin kanssa. Nimetön (silloin kun siinä vielä kynsi oli) on lakattu niin kuin häihinkin tulee ja muut kynnet eri violetilla, sillä minun piti testata, että kumpi lakka sopii paremmin tuon kankaan kanssa. :)
Tuo sinisempi violetti on siis se sama, jota jo aikaisemmin olin ajatellut, mutta mielestäni tämä punertavampi on parempi!
Taaskaan ei valitettavasti toistu violetit oikein, mutta ei voi mitään. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!