tiistai 2. maaliskuuta 2010

Ohjelmaa

Niinkuin jo mainitsinkin, ollessamme kuvauksessa, vierailla oli tutustumisleikki. Lisäksi siihen väliin oli ohjelmaksi kehitetty häävisa ja häälehden lukemista, mutta lehtien luku jäikin myöhemmäksi. Onneksi niinpäin, eikä niin, että vieraat olisivat hermostuneet meidän odotteluun. (Varsinkin kun morsianta oli alunperinkin pitänyt se 20 minuuttia odotella...)

Muuta ohjelmaa oli pakettien avaus, joista minulle löytyi tohvelit ja Antille kaulin. :(Antin piti myös sovitella kenkiä tuhkimoille...
Kukaan ei tosin sanonut, että kengän pitäisi olla sopiva ja niin minä sainkin sitten toiseen jalkaan pari kokoa liian ison ja toiseen jalkaan sopivan kengän. :D
Lopuksi Antin piti arvata kuka oli vaimo, mutta väärän tytön mukaan olisi mokoma lähtenyt! :(
Perinteiset kimpun ja sukkanauhan heitot löytyivät meiltä myöskin.
Tämä taitaa olla nyt ainoa minun koneellani oleva kuva tapahtuneesta, mutta kertonee kaiken tarpeellisen. :)
Kimpun heitosta minulla ei ole kuvaa.
Ja koska nämä olivat loppujen lopuksi aika perinteiset häät, vaikka ei ehkä siltä vaikutakaan, niin olihan meillä myös toki morsiamen ryöstö.
Antin piti kirjoittaa minulle runo ja piirtää minusta kuva......ja niinhän sai vaimonsa takaisin....paitsi että se oli epätoivoinen valevaimo. :D

No, minä sitten tulin pelastamaan tilanteen (ja Antin).

Sitten oli vielä sellainen ohjelma, jossa polttariporukat (poikia oli siinä vaiheessa enää yksi paikalla) joutuivat esittämään pantomiimina erilaisia tilanteita, jotka seremoniamestari näytti heille paperilapulta. :)

Lisäksi ohjelmassa oli vielä häätanssi, mutta siitäkin omassa postauksessaan. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!